Chirurgie Plastica Estetică Iaşi | Rejuvenare vaginală
348622
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-348622,eltd-cpt-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,moose child-child-ver-1.0.0,moose-ver-1.7, vertical_menu_with_scroll,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.5,vc_responsive

Rejuvenare vaginală

Chirurgie Plastică & Estetică - Prof. dr. Teodor Stamate

Rejuvenare vaginală

Procedurile de înfrumuseţare din zona intimă nu mai sunt de mult un subiect tabu pentru doamne şi domnişoare. Iar în ultimii ani, sintagme precum „rejuvenarea vaginală” au devenit sinonime cu o preocupare tot mai mare pentru estetica şi funcţionalitatea aparatului genital feminin.

Din ce în ce mai multe femei apelează, după o anumită vârstă, la rejuvenarea vaginală. Mai exact, prin rejuvenare vaginală înţelegem un fel de „lifting” pentru vulvă şi vagin. Adeseori, procedura de rejuvenare vaginală combină vaginoplastia şi labioplastia (reducerea dimensiunilor labiilor), pentru a întări pereţii interiori ai vaginului şi pentru a îmbunătăţi aspectul exterior al zonei intime. Astfel, pacienta se simte mai încrezătoare şi vaginul ei se bucură de un look nou.

Tratamentul cu laser este util femeilor care vor să amelioreze semnele lăsate de naşterea naturală şi îmbătrânire asupra aparatului genital; reface tonusul vaginal, flexibilitatea şi forma vaginului; tratează uscăciunea vaginală, mâncărimile şi durerea apărută în timpul actului sexual; tratează discromia (orice modificare a culorii normale a pielii de la nivelul zonei intime) şi pigmentarea pielii.

Procedura este una sigură, simplă şi rapidă, nu necesită incizii şi nu este invazivă, precum operaţiile chirurgicale dureroase. Durează între 10 şi 15 minute, iar pacienta simte un disconfort minim sau nu simte niciun fel de disconfort în timpul acţionării laserului.

Cu ajutorul tratamentului cu laserul fracţionat, pacientele îşi pot modifica aspectul cosmetic al vulvei (pielea lăsată, pigmentarea, modificarea texturii ţesuturilor). Specialiştii subliniază că tratamentul cu laser al vulvei este destinat şi pentru abordarea simptomelor asociate ale unor afecţiuni din zona intimă, cum ar fi mâncărimile, senzaţia de arsură, durerea din timpul actului sexual, îngroşarea sau subţierea pielii din zona vulvei, iritaţii sau usturimi.

Efectele asupra sănătăţii sexuale şi aparatului genito-urinar

Afecţiunile de natură medicală (mai ales dacă pacienta a născut pe cale naturală) sau schimbările apărute o dată cu înaintarea în vârstă sunt doar câţiva factori care afectează stima de sine a pacientelor. Aici menţionăm afecţiuni precum sindromul de relaxare vaginală, incontinenţa urinară de stres (sau de efort), sindromul genito-urinar al menopauzei şi atrofia vulvară şi atrofia vaginală.

Odată cu trecerea timpului, laxitatea vaginală, incontinenţa urinară de stres (uşoară până la moderată) şi simptomele precum uscăciunea vaginală tot mai crescută, mâncărimea, senzaţia de arsură şi dispareunia (care se manifestă prin apariţia unor dureri permanente sau intermitente în timpul actului sexual) provoacă disconfort şi apar probleme în viaţa intimă a femeilor.

Statisticile arată că tot mai multe femei au neplăceri în ceea ce priveşte viaţa sexuală şi satisfacţia în timpul actului sexual. Iar cea mai bună soluţie pentru a pune capăt tuturor acestor probleme medicale şi de natură sexuală este rejuvenarea vaginală.

Indicaţii preoperatorii

înaintea operaţiei, nu mâncaţi şi nu beţi nimic după miezul nopţii
administrarea aspirinei şi a medicamentelor ce o conţin este interzisă cel puţin 2 săptămâni înainte de operaţie
trebuie să renunţaţi la fumat 2 săptămâni înainte şi 2 săptămâni după operaţie